When i look at you

sofie :) om roadtrip 2010:
vad kul, då har du vart i mina hemtrakter då! :D åkte ni genom åmotfors?
hoppas allt är bra med dig!! :D kram sofie

- Oj, det vet jag inte. Men jag vet att vi åkte igenom eller förbi Eda, för det heter väl så där åmotfors ligger? kollade upp på eniro ;) allt är bra med mig. hoppas allt är bra med dig med! kram



idag tänker jag köpa ny dator! jag väntar inte en dag till. sen slänger jag ut den här genom fönstret, SKITDATOR!


vaknade upp i en tom säng imorse, som vanligt...
fixade mig och åkte till rättpris för att prata om arbete. ska få några timmar där nu i oktober. skönt med lite pengar iallafall innan jag drar igen.
sen var jag in på ica maxi och köpte hårfärg, för idag ska kycklingen från huvudet bort! mamma är inte lika lycklig som jag, för det är hon som får vara frisörska :) köpte även kattgodis till izma. man lär skämma bort dom små djuren ibland!
jaja, nu ska jag ta och laga lite mat. magen kurrar
hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0