Can you teach me how to feel real?

Farmor om I'm not a robot:
Du kan ju tatuera fjärilar PÅ magen.

- det vet jag inte. tetueringen blir på armen om det blir något :)


vad är de för skämt med vinterjackor egentligen?! kostar skjortan, när man sätter på sig dom liknar man michelingubben (om det stavas så) konstiga färger och mönster, för korta eller för långa. ge mig en lagom!
har strosat runt på kupolen med elin idag och kollat efter jacka. hittade ingenting, jo en, för 2499 svenska riksdaler. var inte ens någon ide att prova. det är svårt att vara ung och fattig!
får önska mig i födelsedagspresent istället, visst mamma och pappa? :)

nu ska jag ner i duschen sen hem till elin igen, för vi ska färga ansiktet gult och blått och skrika hejjarramsor hela kvällen!! nej nu tog jag i.. det blir krusning av hår och kolla på sverige - holland. för det är väl dom de möter? har noll koll. men det är ju sverige som spelar, så man är ju kolla!
yeye, hoppas ni får en superkväll!
hejja sverige!!


elin elin elin, vilken toppentjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0