I'm not a robot

Farmor om Butterflies:
Har du fjärilar i magen Martina? Mysigt!

- fullt med fjärilar!


fick reda på igår att det kommer bli mycket jobb i november. men det är bra! pengarna lär rulla in så att jag klarar mig med hyra, betalning på bil med mera. har också blivit toktaggad på att tatuera mig. så det lär jag spara till. vill inte göra nå fjuttigt, utan skare bli så ska de bli på riktigt också. rejält!
kommer att jobba i princip varje dag förutom söndag och måndag hela nästa månad. CATCHING!
så för mig som får hemlängtan direkt blir det en jobbig månad. visst kan jag åka hem, men alla jobbar ju på måndagar och hela söndagen går ju åt att åka bil. ivan jag vet. men ja, ni fattar!

just nu ligger jag och lyssnar på när min katt snarkar och väntar på att elin ska höra av sig.
- upp och hoppa med dig!!!!

tjabbarå


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du kan ju tatuera fjärilar PÅ magen.

2010-10-12 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0