Try my love

förlåt mina kära.
men nu ska jag berätta, det jag kommer ihåg.....

fredagen började iallafall med att jag kom hem, hade en heldag med rebecca. drack och hade trevligt hemma hos fredrik med hans kompisar, körde nå ölspel, skrattade och bara hade det gott.
skitkul att dricka med becca igen!
men vi hann inte med så mycket. ca 23:00 stack jag till stan, becca åkte hem med sin man som inte mådde så bra. jag satt mig med patrik och co. på bakfickan och tog en drink. för snabbt! 23:30 gick vi hem, 23:45 kunde inte ens världens undergång väcka mig!
lördagen mådde jag rent ut sagt skit! som jag förtjänade kan jag inte säga. för nå fel gjorde jag iallafall inte! dricka lite mycket, för snabbt och på tom mage gör väl alla?
..........
på förmiddagen var vi och kollade på när albin spelade basket, klarade 20 minuter ungefär, sen fick jag lov att åka iväg... satt och höll för öronen och huvudet mellan benen. kunde knapt hålla ögonen öppna...
for till mcdonalds på en gång, trodde inte att jag skulle få i mig nånting. men efter 6 nuggets och en halv påse morötter kunde jag gå utan att känna mig sjösjuk. gick in och hälsade på tora på jobbet för att sen shoppa lite kläder :)

resten av dagen tillbringade jag hemma och mådde dåligt över att jag hade en till alkoholkväll framför mig. det gick segt, fruktansvärt segt.
bjöd mamma och pappa på en drink, och såklart mig själv. sött och äckligt, skulle tagit en shot ist!
senare på kvällen körde bella mig till jenny, simon och emelies 75 års fest. det var super trevligt! men jag var dock väldigt tråkig. trött, bakis och vela bara sova. ni förstår mig va?
åkte hem vid 2 och sov som en stock! vaknade på söndag morgon och kände mig som en normal människa. nästan.

vad har ni gjort i helgen?

nu sitter jag och lyssnar på Jasmine Kara - Try My Love Again vilken jävla pangbrud! top1 just nu!
har precis packat klart och är klar för imorgon, kommer hem då igen :) åker tillbaka hit onsdag morgon igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0