Det här tar FAANEMIG priset!!!

detta är anledningen varför jag inte slutar skriva. för att göra er dag lite bättre!
fan!

vaknade för ett tag sedan och kollade på klockan 04.59.. härligt! en minut innan alarmet skulle hoppa igång. klev upp, klädde på mig, fixade håret, sminkade mig, fixade iordning packningen, gick ut och startade bilen, gick in och borstade tänderna för att sedan ta en sista titt på klockan... 02.24. vad i helvette?! 02.24!!!!!!!!!!!!???????????? SITTER JAG OCH BORSTAR TÄNDERNA, REDO FÖR JOBB 02.24???????????!!!!
- detta är inte sant, detta är inte sant!!
när jag vaknade har jag kollat på klockan, men bara på minutvisaren och sett att det stått 59, MISSAT att det stått 01.59 och INTEEEE!!!! 04.59!!!!
vad i helvette ska jag göra i tre och en halv timme innan jag börjar jobba?!?!?!?!
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan
fan

lev på detta och ha en bättre dag.
FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0