Toast to M

godkväll på er!
innan jag skriver nånting så lär jag ge en ros till Sveriges radio P3, kung! helt otroligt.

jobbdagen idag har varit lugn, för lugn. ett par veckor nu framöver kommer det vara lugnt i sälen igen. alla jobbar, alla går i skola. men sen så sätter det igång!
jag och hanna skakade idag hand på 0bullar, 0kakor = 6pack
inte en enda liten smula sötsak, varken på jobbet eller hemma! snart blir det hårdträning på SATS bara bossen har fixat lite ärenden. sen kör vi!
jag sa det förra året men jag säger det i år igen. den här sommaren ska jag inte stå i vassen. även fast jag aldrig badade i sverige i somras. men ändå. det kanske bli i år! om det inte är för kallt...
så jag hoppas att vi kan få åka och köpa träningskorten nu i helgen så man kan ta sig en runda. skönt att vi kommer vara 4-5 stycken från jobbet som kommer träna. så vi drar med varandra. nu blir de inge slöande längre. slöa får man göra medans man sover!
som jag ska göra nu! nattinatt

bjuder på en riktig goding




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0