Taking one down

vilken skitdag! men allt är mitt egna fel...
vaknade och var svintrött, har varit irriterad och på dåligt humör hela dagen, tappat en kopp i backen så det sa kras, kom hem till stugan och märkte att hemnyckeln låg kvar på jobbet... har stått ute i kylan utan täckbyxor i mer än två timmar. det enda som var bra av det var väl att jag gjorde lite nytta. skotta av bilen. jag frös som ett as!
dom senaste timmarna har jag och emelie setat och kollat på film, först king kong (den nyare filmen), sen nu kollar vi på nå trams. men påtal om trams! king kong, fyfan vilken kass film. kan vara den sämsta film jag har sett, dåligt gjord, fruktansvärt dåligt gjort! jag skulle ha gjort det bättre själv.
nu ska jag ta och packa för imorgon, städa lite på rummet. sen lägga mig och hoppas på att morgondagen kommer bli bättre än denna. men det kan jag sätta mitt liv på att den blir :)
schemat ser ut som följande:
jobb
hemfärd
träffa becca och mina gudbarn
hem och kramas med mamma och pappa
hem till patrik
mysa
bio!

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0