Gunde Svan

han ska jag tänka på idag. jag och hanna ska ut i spåret om ca en timme och åka längdskidor. har inte åkt på säkert 10 år. minst! kan bli kul och se hur detta slutar, om jag kommer tillbaka till stugan eller om jag ligger kvar längs spåret. hur som helst så ska det bli riktigt kul! att åka längdskidor ser ju så roligt ut, det ser skönt ut. önska mig lycka till!

igår vad jag ut med henke, kim, fredrik, adam (tror jag han hette) och en kille till. riktigt trevligt! bara att fjällis var som borlänges flamingo. jag behöver inte förklara mig.
fredrik rålura mig om att han och hans familj hyrde ut backar åt skistar, ägde hur mycket mark som helst och hade eget recerverat bord inne på krogen. vi kunde skriva upp allt på hans namn. utan problem
ha-ha-ha, jätte kul!! jag gick på det som aldrig förr! dumma dumma mig. vi fick ju föfan ståplats hela kvällen!

nu ska jag ta och leta på kläder att ha på mig runt banan. vet ju inte alls vad jag ska ha på mig. täckbyxor har jag hört är ett stort nej... men som sagt. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0