*

herregud vilken helg! allt har varit helgrymt och hur kul som helst! mycket öl, lite sova. smällen man fick ta i söndags...
nyårskvällen var det ju som sagt middag hemma hos helen och martin. sjukt god mat!! toast med räkröra till förätt, potatisgratäng och älgfile (tror jag det var) till varmrätt och kladdkaka till efterrätt, men det fick jag aldrig i mig.
när klockan var 23:00 ungefär så tog jag mitt pick och pack och gick till patrik och deras stuga. kvällen fortsatte med musik, sång och öl :) sent på natten skulle jag och patrik gå hem till mig, och satan vilken storm det var ute!!!! gick och kollade i backen hela vägen hem, jag var nära på att blåsa bort. bokstavligt talat! usch det var inte alls kul...
lördagen vaknade vi och mådde som vi förtjänade, gick till stugan igen och tog oss en jäkel för att sen gå iväg på afterski! haha jag vet inte vad jag ska säga. men vi hade sjukt kul! det var så mycket folk, och för lite stolar. så jag satt i en barnstol hela eftermiddagen. tror ni arselet mådde bra av de? nej
nu är det jobb hela veckan till fredag klockan 14:00, då bär det av hemåt :) det blir mysk heeeela helgen. för att patrik ska få se zlatan på söndag eftermiddag så ska jag få bestämma heeeeeeeeela helgen, och det har han lovat :) det kan inte bli annat än en bra helg!
nu ska jag gråta åt spårlöst sen sova
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0