Då var man tillbaka

tillbaka till verkligheten
helgen hemma har iallafall varit helt underbar :) i fredags var vi på bio jag och patrik och såg the town. riktigt bra film!! synd bara att jag var så jädrans trött... höll nästan på att somna vid nått tillfälle.
på lördagen så blev det kupolen med victoria, strosade runt i några timmar. velade runt på flera olika affärer innan vi hittade vad vi skulle ha. jag köpte iallafall en massa kläder, dock inte till mig själv. men ett par skor unnade jag mig :)
sen på eftermiddagen blev det hårfärgning @ salong hedlund för att sen åka till patrik och laga mat, goood mat! det blev potatisgratäng och pepparstek (tror jag de va) och till de grönpepparsås. peppar peppar!

idag har jag, mamma och bella varit på kupolen, igen... köpt smink, lite mer kläder och täckbyxor. så nu är det slut med shopping ett bra tag framöver. det kan kanske bli att resa i maj :) så nu det gäller att spara!!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0