Sweet dreams

Godkväll! eller Godnatt kanske?
nyss hemkommen från nykter afterski kväll i lima, hehe
startade kvällen hemma hos sofies kompis, ida var det så hon hette? haha
mycket, mycket trevligt!
vidare till afterskin där det var liveband, dans och alkohol. dock varken dans eller alkohol för min del. jag var så duktig och snäll att köra dom andra :) men visst hade jag trevligt ändå! lite annat än hemma i borlänge, men supermysigt. om det är det rätta ordet?
tack för en super trevlig kväll tjejer!



vet egentligen inte varför jag sätter på datorn, ska upp och jobba om 3 timmar...
om jag kommer vara trött?
- trött är bara förnamnet!


jaja, hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som jag har haft :)
godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0