Oh My God

oh herregud, min kropp! någon som vill byta?
träningspasset igår märks av kan jag lova. mina ben kan knappt bära mig, att sätta sig ner är ett helvete. handikapstoalett? jatack

idag har jag haft sovmorgon :) sov iallafall till 10:44 och jag har sovit som en stock hela natten, ingenting har kunnat rubba mig. drömde att jag var med i vasaloppet, och någonting med att jag inte hade något minne. konstigt
nu har jag gjort iordning mig och sitter bara och väntar på att få gå. kanske jag borde gå nu med tanke på mina ben. det kanske går sakta mot jobbet idag...jaja
ikväll blir det iallafall lugnt, vad är det för dag egentligen?? aha fredag. ja det blir lugnt, kanske en film och lite melon.
vi hörs senare!
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0