En tuff brud i lyxförpackning

Godmorgon mina solstrålar!
vaknade runt 09:30 idag av att solen lyste in rätt i ansiktet på mig. superpigg. såklart när man är ledig och kan sova hur länge man vill. men det händer ju aldrig.
har iallafall inte klivit upp ur sängen än, bara för att hämta cosmopolitan och en banan :)
har precis snokat runt på lite bloggar och ska snart gå upp och packa väskan, klä på mig och åka till jobbet för att hämta upp helen, sen blir det SATS. men jag tror det blir en väldigt lugn träning. kanske gå ett par kilometer på löpbandet bara?
sen efter de så ska vi hem till sofie och hälsa på! längesen sist nu. blir nog där i några timmar :)
sen ska jag, helen, martin och hans arbetskamrat ut och äta. antingen blir det sushi eller räkfrossa. beroende på vad alla är sugna på och vart det finns bord. skulle vara kul att äta sushi, på en riktig sushirestaurang. har bara ätit nån bit i spanien, men det smakade akvarium..
hoppas ni får en lika underbar dag som mig
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0