Jag skrattar idag

Frida Sand om snygg kille:
hot, hot, hot!
- OM!

Christina om snygg kille:
VILL HA.
- Det fixar du lätt farmor!



jag och becca kissade nästan i sängen igår.
the children gick på bioduken. ingen vidare bra film, men de skrämde oss ändå. riktigt mycket ibland!
tror nästan becca hade kudden mer framför ansiktet än bakom huvudet. haha
för att jag skulle våga åka hem och för att vi skulle kunna sova ensamma så fick vi sätta på filmen UPP sist av allt. vilken mysig film!
- disneyfilmer är verkligen dom bästa filmerna. aldrig att jag kommer växa ifrån de!

nu ligger jag på kökssoffan som jag har gjort sen jag vakna klockan 12:00. eller inte riktigt hela dagen. var förbi hos becca och hämtade min mobil också som jag, klantarsel martina glömde igår.
nu är det snart dags för en dusch, sen åka till rebecca igen och kanske hjälpa till att måla lite.
skulle egentligen till shibby, men det får bli imorgon stället!
nog snackat.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0