fredag hela veckan

gårdagen tillbringade jag med shibby och alvin. en utav jordens sötaste valpar. korkaste också kanske. haha
vi satt och lekte med honom i köket. rätt som det är, från ingenstans. stannar han upp och pissar, centimeter från vattenskålen. haha
var ute på en långpromenad, mötte upp johan och hans kompis robin (om jag minns rätt).
försökte lära alvin att bajsa på kommando. gick sådär...

idag har jag varit på kupolen och shoppat lite. hittade äntligen ett par skor! ett par snygga också. inte dåligt!
blev också en väska, nagellack och strumpbyxor.
bild kommer imorgon

nu sitter jag hemma på kökssoffan igen. väntar på att morbror med familj ska komma så vi kan få lite mat i magen. grillat med potatisgratäng (tror jag) majskolv och sallad. mmmmmm! det kan aldrig bli för mycket av de goda!
får se om det blir nå öl idag. kanske, kanske inte...
jaja, hade bra så hörs vi!
puss och kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0