Rain fall down

vad är det här för vidrigt väder???? blåser, regnar och kallt. hoppas verkligen inte det fryser på inatt... då lär det hända olyckor! usch.
började jobbet 08:45 imorse och klev av 14:00. har nyss ätit och slängt i en tvätt. borde egentligen storstäda huset tills på fredag men jag har ingen lust + att det kommer hinna bli kaos ändå. det är ju bara tisdag. fixar de där på torsdag... eller fredag förmiddag. jag är ganska bra på att dra ut på saker. haha
idag vet jag inte riktigt vad som händer. man blir inte sugen på att göra nånting när det är sånt här väder. bara ligga under filten framför tvn. ska jag nog göra också!

hoppas allt gick bra på operationen idag lill-lotta. puss på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0