en bulle i ugn

kom hem alldeles nyss och klev in i ett hus fullt av nybakta vaniljbullar. har redan fått i mig två stycken.
hon kan hon, mamma :)
bullar i hela köket, till och med bulle i ugn, hö hö hö... snart blir det kakbakning för om sex dagar är det min dag!
20 fucking bast! löjligt vad jag längtar
fortfarande ung säger vissa, andra tycker man bli kärring.

ikväll blir det alkohol med jenny + massa andra flickor. ska bli riktigt trevligt!! jobbigt bara att man inte kan gå ut någonstans... skrubben är ju de enda man kommer in på och får dricka på nu för tiden. skrattretande!
här kan ni läsa om allt skit här

nu ska jag ta och kolla lite vad jag ska ha på mig ikväll.
hörs senare eller imorgon
ha en trevlig lördagskväll allesammans :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0