Cause everything is never as it seems

redan fredag imorgon, den här veckan har gått superfort!
och denna helg blir likadan som den förra. lugn, utan att slösa några pengar. inte för att jag har nå pengar att slösa men ändå.
idag händer det inte mycket, ska gå runt älven med sara och elin lite senare. ska bli riktigt kul att träffa sara, har inte gjort det sen förra sommarn tror jag! och ska självklart bli roligt att träffa dig med elin ;)
sen till kvällen blir det en lugn hemmakväll.
- laga nå go mat kanske?
beror på om vi har nått jag vill laga i kyl/frys.
nu ska jag köra en omgång bubbleshooter. egentligen supertråkigt spel, men beroendeframkallande!
http://www.bubbleshooter.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0