00:56

oj vilken
lång dag det blev. längre än vad jag hade räknat med. mycket längre!
har tillbringat kvällen med rebecca, fredrik och hans kompis ale, har jag rätt?
killarna har setat och sela NHL och FIFA, jag och becca har setat och målat naglarna och pratat förstorade läppar. trevligt gäng!
och jag får inte glömma bort och säga att jag blir gudmod alldeles snart, kanske inatt, kanske imorgon!!!! längtar som bara den! på söndag blir det påhällsning och då lär dom små kommit ut till stora världen. ska bli superkul!
- becca! du ringer mig på en gång! dag som natt

nu ska jag ta och bädda ner mig för imorgon blir det en lång och tuff dag som avslutas på bästa sätt.
väckarklockan står på 10:00, 11:00 åker jag in mot stan och till elin, för sen bär det av till rättviksmarknad. vi ska pruta på en stooooor drömfångare. det ska allt gå vägen!
sen senare på kvällen blir det öl med världens bästa gäng. awsome!!!

jaja, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0