Smile

pappa sa att ål skulle va som att dricka matolja. men de va det inte! det var gott! ingenting man äter mycket av, men en liten bit på dansktrågbröd (tror jag det var) smakade super :) blev mycket annat gott, allt hemmagjort (nästan) i danmark. rökt lax, potatiskorv, pepparkorv och massa annat. fick till och med smaka på inlagd pumpa. det var första gången och det var det enda jag inte kunde äta. jag är inte kräsen, men det gick bara inte ner.
men tusen tusen tack för en riktigt trevlig kväll med gott tilltugg :)

nu ska jag gå och borsta tänderna för att sen lägga mig ner och spela lite kort.
ja just de! glömde skriva och berätta det att jag försov mig imorse. inte försov mig till jobbet, men jag vaknade 06:30 och jag brukar vanligtvis gå då... hoppade upp ur sängen, slängde på mig kläderna, slog i en snodd i håret, kladdade på mascara på ögonen och rusade ut! men jag hann, believe it or not :)
nu ska jag borsta gaddarna!
godnatt


höll på att glömma.
här har ni 10 jag vill

21. bada i kolsyrat vatten
22. besöka Europa   √
23. köra bil super duper fort
24. köpa båt
25. raka av någon dyngad jävel ögonbrynen
26. besöka Nordamerika
27. skratta så tårarna rinner  √
28. skratta så tårarna rinner igen  √
29. skratta tills jag ligger dubbelvikt på golvet  √
30. lura polisen  √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0