Magkramp

nu har snön kommit hit upp också. hoppas bara det ligger kvar! kanske man kan ha snöbollskrig snart och göra änglar :)
arbetsdagen idag har varit riktigt kul! jag och tine har skrattat så vi fick ont i magen när hon försökte prata danska med mig, haha. ingenting hon lyckades med direkt, hon tyckte det var så konstigt att prata danska med en svensk hon vet inte förstår ett skit, och det har hon ju rätt i. men ack så kul, och vad vi skratta!
har tillochmed snackat om att jag ska börja åka längdskidor, och hur längesen var inte det? lilla wasaloppet uppe i eljusspåret i dalsjö. 10 år sedan, om inte mer. men det är iallafall planen, och att helen och tine vela ha med mig på tjejwasan, men det vet jag inte riktigt. riktigt sååå seriös ska jag nog inte bli, haha.
imorgon blir det nog lika lugn dag som det har varit idag på jobbet. lugn vecka. lugnet före stormen!
men men, kort och gott om idag, nu ska jag surfa runt lite sen sova
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0