Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig

veckan har gått snabbt, nu är det bara två arbetsdagar kvar. sen får man åka hem och träffa familj, vänner och karln min :)
i veckan har jag bakat brownies, pepparkaksdeg och maränger. jag vet att många har frågat och undrat om man inte blir sugen på allt gott som man bakar. och nej, man blir inte de. okej om man bakar hemma, då är det bara en liten bytta och man kan med glädje slicka ur skålen och sleven. men nu handlar det om flera, flera liter deg, flera kilo! jag lovar det är inte direkt frestande... och det är samma sak med bullar och kakor, man äter inte sina arbetskamrater... ;)
nu ska jag kolla klart på filmen på kanal6, spännande film!
sen blir det sova, 06:00 står klockan på imorgon.
godnatt

- Grattis farmor på födelsedagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0