It's friday i'm in love

äntligen fredag och imorgon lördag och hemfärd!!
ikväll ska jag tillbringa kvällen hemma hos grannen helen där vi ska laga mat. det blir kyckling inlindat i bacon, sallad och någon sötsur sås. mumma! till det blir det idol-tittning och kolla om vi ser Tine som är där och kollar. Vi sa åt henne på jobbet idag att hon borde skaffa en skyllt och viffta med där det står Fjällbagarn på, så jag hoppas hon lyder vår order! håll ögonen öppna ;)
nu ska jag gå ut och skrapa av bilen och hoppas på att det inte faller nå snö inatt, så att jag har en hyffsad osnöad bil imorgon när jag vaknar. sen mellan klockan 15:00 och 16:00 så blir det plattan i mattan hem, ska bli så skönt!!
- jag lovar jag ska köra försiktigt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0