I'm in love

Godmorgon!
ligger fortfarande kvar i sängen, har ingenting att gå upp till. skönt, men fruktansvärt tråkigt!
Helen och Tine jobbar. Så vad ska jag göra idag? sparde till och med en tvätt med flit igår för att jag ska kunna göra nånting idag. dåååååå har man tråkigt. ska tvätta alla filtar som finns i huset + ett försök med soffan. men vet inte om jag vågar. gör jag?
jag längtar till säsongen börjar på riktigt, så det kan komma lite mer folk. lite personal som flyttar in med mig och bredvid mig :)

hade föresten sönder min buddha härom kvällen... dysmelibuddha, hehe.


nu ska jag nog gå och slänga i en tvätt, skala en morot sen lägga mig och kolla på film.
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0