I never meant to brag, but I got him where I want him now

det är sent och egentligen borde jag sovit för längesen. men saker har kommit ivägen. ingen sak. utan hela stugan.
vattnet slutade fungera tidigare ikväll, ringde på hjälp, hjälpen kom, men hjälpen löste ingenting. hjälpen sa att man skulle ringa till sos falun för att få hjälp. hjälpen gjorde det. gick ut och prata och försvann. vart tog hjälpen vägen?!
sen dess har en bil varit här och donat. strömmen har stängts av i ett par minuter i två omgångar. fruktansvärt hur kallt det blir på en gång! tur att farmors raggsockor sitter på fötterna, annars skulle jag inte ha klarat kvällar som denna! inget vatten kom, bara elen. 22:00 satte sig jag, helen och martin i bilen och åkte iväg till jobbet för att hämta hinkar med vatten i. låter det som en bra kväll? nej den kunde ha varit bättre... jag hoppas innerligt att vattnet funkar när jag kommer hem efter jobbet imorgon och jag hoppas ännu mer innerligt att jag inte är kissnödig när jag vaknar imorgon. låter omöjligt... får springa till jobbet på direkten när jag vaknar. annars kan det bli problem, hända problem!
hoppas ni har haft en bättre kväll en mig.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0