I fooled around and falled in love

ojojoj, som jag har sovit idag! vaknade först klockan 10:00 och skulle bara sträcka på mig lite för att sen gå upp. nästa gång när jag kollar klockan så står den på 13:00! snacka om utvilad. men jag är lika trött nu som när jag vaknade. har inte hunnit med så mycket idag, slängt i en tvätt, lagat mat och nu sitter jag och kollar på vem vet mest och bygger pussel. väntar på att klockan ska bli 20:00 för då är de final i ensam mamma söker!! spännande!

nu blir det jobb måndag till torsdag sen hemfärd :) blir hemma till söndag kväll, kaaanske till måndag kväll. det beror på om schemat ändras. kanske det bli lite öl i helgen? blir iallafall att fira pappa :)
nu ska jag lägga klart pusslet på 500 bitar. sen ska jag nog börja på 1000bitar som ligger i sovrummet
godkväll!

usel cam jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0