framme och lever

kom fram för någon timme sen, har packat upp lite och skulle precis bädda sängen då jag märker..... jag har inge ligglakan, ni vet de lakanet man ligger på, jag vet inte vad de heter, påslakan, örngott, inte vet jag. men ni fattar. FAN! så det första jag lär göra imorgon när jag har slutat jobbet är att åka iväg och köpa nånting att ligga på. och vart då? ica eller??? suck...
annars har resan gått bra. nästan, men jag lever iallafall!
nu ska jag ta och försöka komma på hur jag ska sova ikväll. kanske får ta en filt, tur jag har med mig två "täcklakan", det blir nog så!
vi hörs imorgon. önska mig lycka till första dagen på jobbet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0