Dag 1

första dagen på jobbet, och det har gått jätte bra!
lite satt kvar i hjärnan sen i våras, så det var skönt. men det är mycket man har glömt av. men de kommer väl... så småningom :)
har precis ätit klart och diskat. jag började som sagt mitt nya liv idag. GI-metoden. så idag blev de kyckling och till de morötter och haricots verts, super gott! dock att jag öppnade fel sida på saltet så det öste ut salt. och salt blev de! men de gick!
nu har jag tänt ljus i hela tvrummet, myser lite med mig själv och väntar på att bonde söker fru ska börja. sen blir det att lägga sig i sängen, kolla på panama. ska tydligen vara riktigt bra, har min pappa sagt. och han brukar ha rätt ;)
imorgon står alarmet på 06:00. 07:00 ska jag vara på jobbet, då blir det frukost med helen och tine (kanske sofie) sen tårtbakning för fulla muggar!
ha en fortsatt trevlig kväll!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0