All i want for christmas is you

ni vet ju att mitt avlopp frös sönder för någon dag sen. och vad har hänt nu??? allt vatten har slutat funka!!!
........
calle kom precis innanför dörren och berättade att det var fixat. så nu kan jag fortsätta diska. tur att jag inte stod intvålad i duschen när vattnet sluta! hehe
imorgon kommer syrran och hennes kompis upp och gör mig sällskap + micke, mycket trevligt!! slipper jag vara själv den här helgen. självklart har jag helen i stugan bredvid.

idag har vi bakat pepparkakor på jobbet, stora som små! och julpyntat har vi också gjort! hängt upp röda fina gardiner, ställt ut lite tomtar och ställt en stooor ljusstake i fönstret. supermysigt!
jag längtar som tusan till julafton, usch va gott det ska bli med all julmat och självklart få öppna lite julklappar. det blir man aldrig för gammal för.
nu ska jag fortsätta kolla på halv åtta hos mig sen blir det nog en film ikväll igen sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0