10 andra

11. skaffa barn
12. besöka afrika  √
13. slicka på en lyktstolpe och fastna  √
14. ge någon som förtjänar en rak höger
15. välta en ko
16. pierca mig  √ √ √
17. besöka Sydamerika
18. fixa dykarcertifikat
19. simma bland fiskar och koraller
20. åka till afrika och leta upp Gladys




godeftermiddag!
idag har det vart en lugn och skön dag på jobbet. både jag och Tine var lite häniga så denna dag passade oss som handen i handsken!
kom hem för ett litet tag sen och har inte rört en fena sen dess. sitter fortfarande och luktar illa i jobbkläderna. kanske man ska ta sig in i duschen snart?
annars blir det en lugn kväll med film och mycket sömn. vill att dagarna ska gå så fort som möjligt så att jag får åka hem snart :) fick reda på idag att jag kommer få vara ledig från torsdag till tisdag, så blir en långhelg för mig hemma, skönt!
fick även reda på att min nya spis och ugn kommer imorgon. vi har inte haft nån ugn här i stugan så det ska bli gott att få göra lite ugnsmat :) så imorgon ska jag innviga ugnen med fläskfile!
jaja, det är väl lika bra att hoppa in duschen.
höres! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0