söndag

superkväll igår!
musik på högsta volym, fem-minuters-maskerad, girls just wanna have fun!
började hemma hos jenny, jag hon johanna och johanna och gick sedan hem till carro som hade inflyttningsfest :) efter de drog vi först hem till jenny igen och sen ner på stan. :)
nu sitter jag hemma och ska snart till och åka. men det blir skönt att åka nu på kvällen när det inte är så mycket trafik. säkert bara lite mötande trafik kan jag tänka mig.  + att sen när jag kommer fram är klockan ganska mycket så då blir det nog bara att laga något snabbt sen slänga sig i sängen. nu i veckan blir det jobb vareeeenda dag! från måndag till måndag sen ledig tisdag onsdag. då ska jag försöka ta och fixa mig ett par skidor och åka lite i backen :D
jaja. nog om de
vi får se när vi hörs igen. vet iallafall att jag inte kommer komma hem något mer nu i mars. men jag kommer säkert skriva något inlägg senare någon dag.
hade så ses vi!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0