lördag

tjilevippen!
kom precis hem från kupolen med systeryster.
märkte imorse att jag hade glömt mitt smink uppe i sälen så jag fick lov att åka in och köpa nått att ta bort finnarna som har dykt upp på min haka nu genom natten. hittade självklart något mer som gjorde plånboken mindre. det blev tights, silverschampo och en oversize t-shirt som jag ska ha på mig ikväll när jag ska ut med jenny och johanna :) underbart! denna kväll kommer bli kanon. jag bara vet det!
kom iallafall in på jobbet idag utan att jenny visste om att jag hade kommit hem. hon fick en CHOCK! haha sötnos. 5 dagar har gått och tårarna föll på, hur ska du klara dig resten av tiden min sköna?
nu ska jag ta och prova schampot jag köpte.
hade
ses i dimman
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vet inte alls hur jag ska klara detta, men jag får kämpa på ! ;)

2010-03-09 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0