onsdag

nu var det ett tag sen jag skrev. men anledningen är den att jag inte har någon egen dator så det blir inte så mycket datorsittande.
har iallafall fått låna saras dator nu när hon sover så jag tänkte väl skriva några rader innan jag gör desamma.
kom hem för ca en timme sen efter att ha setat på räkfrossa. skalat räkor i massor!  men det var super duper gott!
vad har vi annars gjort?
vi har ju gjort en massa dom senaste veckorna men jag kommer ju inte på nu när jag väl sitter vid datorn.
var iallafall och bowlade i helgen, jag, helen, sara, martin + 4 kompisar till dom. riktigt trevligt! lite öl, skratt och såklart bowling. kom på andr plats tillsammans med martin, vårt lag ägde. nästan!
annars har vi jbbat och stått i allesammans. på fredag har jag jobbar 8 dagar i sträck, helt slut! men då får jag en påskhelg med familjen + kusinerna i stugan med påskägg och påskmat, behövligt! har beställt grillat på fredagen när jag kommer upp, sen på lördagen hoppas jag på att få gå upp på mount helsing. visar er sen vad det betyder, det är en hederlig påskgrej inom hedlund/holm familjen ;)
nästa onsdag blir det bowling igen + spelnatt tror jag, sen hem på torsdag, tillbaka på söndag för ha en liten avskedningsfest för sara som åker hem till gottland dagen efter. det blir god mat som jag ska laga, sen utgång på hc om jag inte börjar för tidigt på morgonen dagen efter. men vafan? det har väl aldrig skadat?
fick också reda på idag att vi, jag helen, sofie och tine ska ner på en mässa i sthlm senare i april. nice! snackade om vi skulle ta tåget, men en roadtrip med bil skulle ju vara ännu roligare!!
men vi får la se.
nu slockar jag snart vid datorn.
hoppas allt står bra där hemma så ses vi förhoppningsvis när jag är hemma helgen vecka 14.
puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0