hem ljuva hem

tänkte bara kika in och säga godnatt.
jag är iallafall hemma nu. kommer inte ha någon annan ledig helg nu i hela mars så jag passade på att åka hem idag efter jobbet. slutade halv 7 så var hemma till halv 10 idag. kollade på film med mamma, pappa och lillebror, käkade god thaimat som albin hade rört ihop, drack mitt första glas med påskmust och åt lite godis. en vecka utan något som helst sött. då har man väl förtjänat en liten godisbit? + ett chips.
jag är duktig.
bilresan hem gick iallafall bra. det var svart som natten och jag trodde innan jag satt mig i bilen att jag skulle somna vid ratten. men allt gick bra. när jag hade kommit till leksand så fick jag lov att kliva ur bilen och gå ett varv runt den. DET behövdes, annars skulle jag ha legat i ett dike och sovit vid de här lagret.
men iallafall. imorgon blir det att åka in på kupolen, kolla efter ett par nya jobb-byxor och hälsa på jenny på jobbet. hon vet inte att jag är hemma... hihi. busig jag är! imorgonkväll hoppas jag på att något kul händer. kanske gå ut och ta några öl? skulle vara skönt!
åker iallafall hem på söndag eftermiddag igen.
seee ya!
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0