bagare bengtsson

tjabba!
första dagen på jobbet idag. riktigt roligt! och det gick bättre än förväntat :)
fick stå i kassan hela dagen, ta fram lite bullar och annat gott. och det är super trevliga tjejer jag arbetar med.
jobbade 06-14 idag, svårt att kliva upp, självklart. men det gick bra. fick lägga bort mobilen i andra sidan av rummet så att jag verkligen fick lov att kliva upp. blir att göra samma sak imorgon då jag jobbar samma tid. sen på torsdag får jag sovmorgon till 12, sen i helgen är jag ledig. men jag blir inte att komma hem. saknar er inte där hemma, inte än. hehe
sitter just nu i stugan och kollar på "på liv eller död" samma skit som alltid, men jag har inget annat att kolla på.
ska snart ta och göra mig en varma koppen för att sedan hoppas på att något bra börjar på tv. hoppas.
har inte så mycket mer att berätta. får skriva någon annan dag om något roligt händer.
hade bra!
/lindvallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0