söndag

vilken skön dag det har varit idag!
vaknade vid 11, klädde på mig och tog bilen till jobbet för att se hur långt det var och hur jag åkte dit. slipper jag åka vilse imorgon. tog ca 15 minuter med bil, tur jag har en bensinsnål en!
när jag kom hem efter det så la jag mig i solen och läste. läsa ska man inte göra när man ligger i solen. glömde helt av att vända på steken så nu är jag helt röd på ena armen, axeln... men heldre de än grisblek :)
var ut och gick en vända också. hittade en perfekt gångvända här runt byn.

ikväll kommer det inte hända så mycket. ska upp och vara på jobbet vid 9 imorgon för att inte komma för sent och att hitta dit jag ska. så det blir en rättså tidig kväll, hoppas jag!
har iallafall träffat ett par tjejer som bor här, två stycken från norge och en från canada. verkar vara reko
men min engelska är ju som den är. så hon från canada måste ju trott jag hade nå fel, haha.
jaja. nu ska jag spela en omgång mahjong sen laga lite kvällsmat. om jag orkar, annars blir det soppa och hårdmacka!
hade

lär ju bara säga det att dagiset utanför mitt fönster, lär ju inte ha några toaletter. fan ungarna pissar ju ute hela tiden!
ruumpaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0