norge, lillehammer

äntligen framme!
resan började bra. men när jag hade åkt en bit så sprack min underbara tur i nya bilen.
jag hade ingenaning vad som väntade mig.
- hundratals cyklister!!!!
jag hade kommit mitt i smeten av siljan runt. den soliga, underbara färden byttes ut mot ilska och irritation!
cyklar överallt, mötande bilar överallt! i över en timme låg jag i 30 km/h. omkörning då och då. störde säkert någon cyklist också. men så är de! den som är med i leken får leken tåla.
helst av allt skulle jag vela vart ett stort klot och alla cyklister åkande käglor! BOM BOM BOM

men efter helvetesfärden så gick allt bra igen :) stannade i sälen och köpte lite snacks för att klara norgevägarna. var redan där trött. men de fixade sig med en kex-choklad och loka.
väl inne i boendet så har jag bara packat upp allt och kollat lite. imorgon blir det att gå runt och kika mer.
men nu ska jag iallafall ta och slå på en film att somna till.
godnatt sverige


dålig bild.. men de är så sjukt fint här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0