kvällspromenad

jag jonas och marie tog en lite runda alldeles nyss. gick till kiwi för att kolla lite. och jag kom inte därifrån tomhänt om man säger så... köpte en fryspizza för 17 Nkr, bra va? sen en japp, och inte vilken japp som helst,
KOLLA:


hasselnöt! supergod varen, eller ären. sitter och knaprar på den nu :)
och vet ni vad jag mer hittade på affären som fick mina ögon att ploppa ur och min haka att falla till golvet!! jag skojar inte när jag säger att tårarna var nära på att komma,
WKD orginal vodka blue
som jag jämt drack i ayia napa!

oj vad jag ska njuta när jag knäpper en sån!

nu blir det mcdonalds dokumentären som marie har sagt jag ska se sen sova.
sova lääääääääääääänge, för imorgon är jag ledig!
på fredag händer de gjrejer kan jag lova. men tänker inte säga vad än ;)

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0