hem ljuva hem

Soooofie om lön, från två olika ställen? vad är de här? man tackar och bockar:
semesterersättning? :) Hoppas allt är bra med dig matina! :D och jag läser din blogg :p
- Jo kanske det kanske! har jag inte tänkt på. allt är bra med mig, extra bra nu när jag är hemma :D
åh vad glad jag blir!


hej sofie och alla andra!
äntligen är jag hemma! som jag har längtat :)
kom hem runt 22:00 idag, kramades och pussades med mamma och pappa. blev visad in i köket på en gång med händerna för ögonen
- huka dig ner
och där stod izma!! gammelkatten som har varit borta långt innan jag åkte till norge och vi ska behålla henne! jag är överlycklig. puss på er hedlundarna! kunde inte vara en bättre överaskning
nu ligger hon bredvid mig och vi ska snart sova. min säng har aldrig varit skönare.
imorgon blir det att gå upp tidigt. hade tänkt mig vid 08:00-08:30 för att hinna fixa frukost tills resten av familjen vaknar, kanske man ska baka lite scones? mmmmmm
sen klockan 10:00 blir det att åka in på kupolen, leta efter skor och någon fin klänning man kan ha på sig till kvällen, för imorgon är de ju ingen vanlig dag. nejnej! det är midsommar, och jag ska både fira de och att jag är hemma och är lyckligast i världen just nu :)
jaja, nu ska jag inte tråka ut er längre.
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0