han förföljer mig!

träffade en kille på krogen igår när vi var ut ett par svenskar. stod och pratade, spelade biljard med alla. helt normal kväll! tills.........
han började säga att han var kär i mig, han vela visa vad kärlek var, att han kunde flytta till sverige för mig, blablabla. ni förstår vad jag menar?
SEN NU!! ringer det på dörrklockan till ytterdörren och vem står inte där?! JO HAN!!!!
jag fick panik, sprang in till jonas och gömde mig. händerna skakade och mitt hjärta höll på att ploppa ur! sen hör man hur han kommer in, står och knackar på min dörr. hur han har fått reda på vilken dörr som är min har jag inte den blekaste aning om!! så jonas går ut, säger åt honom att jag inte bor här. och killen säger bara att han ska ringa mig. står fortfarande tyst som en mus inne hos jonas och hör hur han går därifrån.
fort som satan, när jonas har kollat så att det är fritt fram så sticker jag hem till mig och låser dörren igen. nu sitter jag vid datorn, utan musik, vågar inte ens gå på toaletten, hosta eller göra något ljud utifall han skulle stå utanför dörren och höra att jag är här inne. det är tur jag har jonas som hjälper mig att kolla ut i korridoren då och då. TACK!
nu kanske det låter helt pucko. men det är lite läskigt!

kommer bilder från igår senare idag eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0