GRRR

Postat av: Tora
Men din fan, vill du att jag ska börja böla igen!?!?
- nej de vill jag inte. jag kommer snart hem och då blir det glädjetårar ist. puss!


första dagen på jobbet idag, på riktigt!
om det var roligt?
- nej
varför?
- hur kan dom tro att jag som aldrig har jobbat där, aldrig har sett stället, aldrig har stekt en hamburgare på deras grill, har noll koll på vart allting är, hur f*n kan dom tro att jag och en PRAO-elev ska klara av att driva stället hela dagen? irriterande!
gick de bra?
- nej! visst gick de bra i början av dagen. då var det inte så mycket att göra... hacka grönsaker, kolla runt lite vart allting fanns och så. men sen bröt helvetet loss, mitt i min lunch! fick springa ifrån maten, flera familjer i kö till hamgurgarna, flera personer i kö till andra kassan där glassen är. ingen hamburgare klar. på två nybörjare!
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ???????
fan. sur än

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0