gråter. men är lycklig

mia är borta. inte borta från livet, utan i stora skedvi. men från mitt liv
usch lilla gumman. men hon får de bra, det vet jag :')


jobbet idag har gått bra, väldigt bra! det var en stor dag på hunderfossen (för att vara Juni). säkert över 2000 människor i parken, konstant kö i kassan ut utanför dörrarna, men med bra folk i köket och jag i kassan så klarade vi det galant! inte sant?
har dock inte haft någon rast idag så jag har inte fått i mig nå mat. på hela dagen..
klockan är nu 10 i 7 så magen börjar smått säga ifrån.
fy martina!
lika bra jag går och lagar mat. det blir någonting med lök det är en sak som är klart! har inte ätit lök på mer än en vecka, mmmmm så gott det ska bli!
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0