från toran.blogg.se

Bästa veckodagen: torsdag
Humör: just nu? ska inte klaga
Favoritgodis: chili cheese crunch
Är det nåt du absolut inte äter: inte vad jag kommer på nu
Kläder just nu: mjukis
Musik just nu: Journey - don't stop believin
Favoritsaft : blåbär eller päron
Dagens längtan: hem
Hur många kuddar sover du med:
två just nu
Spelar du nåt instrument: jag sjunger i duschen, räknas de som instrument?
Dagens frisyr: lätta, bregott, lätt&lagomt. välj själva :)
Kommer du ihåg din första kärlek: har inte haft min första kärlek än
Har du några homosexuella vänner: ja. och en del väntar jag fortfarande på ska komma ut ur garderoben
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: va?
Bio eller promenad: promenad
Dagens borde: promenera
Dagens  fundering: hur det ska gå på jobbet imorgon
Snarkar du? ALDRIG!
Rädd för insekter? nej. grodor är väl kräldjur va?
Det här är jag bra på: att vara snäll
Vad vill du jobba som? inte den blekaste
Chips eller godis? chips
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? tungan, piercing alltså. sen lär jag väl skrämma mamma med en tuttpiercing och tatuering i svanken
Hur många syskon har du? 2 för många..... nej jag skojaaaaaaaaa
Är du rädd för blod? nej
Anser du att du är stark? sover dolly parton på rygg?
Röker du? party
Snusar du? nej
Kaffe eller te? kaffe fifaaaan. te!
London eller Paris: inget utav de
Favoritfärg: lila
Född: 90talet, vart tog du vägen?
Nationalitet: svennebanan!


det här blir nog inte den sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0