dag 1

första dagen avklarad! introdag dock men det gick bra. gick runt i parken och kollade vart allting låg, gick igenom lite enkelt vart man skulle vara och vad man skulle göra. nu första veckan är det praovecka så det är 9klassare som kommer vara med och jobba med oss. bra med lite extra hjälp!
imorgon blir det den första riktiga dagen. lite nervös är jag allt! 09:30-15.00
efter de blir det att åka ner och leta på nordea som lär ligga här någonstans runt cetrum. fixa skattekort och norskt bankkort.

har precis fått i mig lite soppa och en banan. lite senare ikväll blir det att ta en liten promenix :)
längtar redan tills jag får lägga mig och sova. är helt slut efter nattens sömnlösa natt...!
jaja. höres!
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0