personalfest

ja ikväll smäller det gott folk!
sitter just nu, nyduschad och klar och väntar bara på att jenny ska ringa och berätta att hon är redo sen drar jag in till henne och svänger förbi kupolen en sväng tror jag. andra gången för mig idag! vaknade faktiskt.. håll i er nu! halv tio! självmant! pigg som en mört (är det så man säger?) hoppade jag upp ut sängen, klädde på mig och åkte in för att kolla på skor. hittade jag några? nej. eller jo, men i stl 40 och dom drunknar jag i!
men jag fick ta ett par som jag hade hemma. inte så spec. snygga men det funkar.. kanske jenny eller emma skulle ta med sig ett par, det visar sig :)
nu ska jag ta och noppa ögonbrynen sen kilar jag!
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0