blogg.se

vad är det med blogg.se egentligen!?
jag la ut ett inlägg för 4 timmar sen och jag kan inte se de när jag går in på bloggen. är det bara jag som har problem med de??
skärp er blogg.se!
jag kan ju inte vara en sån trogen bloggare att jag fixar ny blogg. nej nej så kan jag inte hålla på

kom nyss hemifrån att ha varit på jobbet en snabbis. skulle bara in dit och skriva på ett papper men fastnade där med jenny, sofie, simon och pontus. tog en timmes snackis, riktigt trevligt! lär vi göra om!
skoja.'
nu ska jag antingen vara sån nattuggla att jag slår på en film, eller så ska jag säga godnatt och sova. vet inte riktigt, får tänka lite snabbt på saken.
iallafall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0