9 januari

godkväll!
sorry för uppdateringarna, för uppdateringarna som inte finns. jag har jobbat långpass i förrgår och igår så jag har varit helt slut. har inte gjort nå annat än jobba och sovit tror jag. men nu är jag ledig i några dagar :) fram tills på torsdag. då blire kvällspass!
ikväll blir det lugnt. ska käka här hemma, jag har fixat kyckling i nån currymarinad, till de blir det ris och jordnötsås, MMMM SÅ GOTT DET ÄR! och starkt också, mmmm!
efter maten blir det att åka hem till ehlina och umgås med henne och fredrik. längesen sist det var vi tre, men idag blir det ändring på de!
är inte säker på om det blir ett glas vin eller inte. får se vad bruden bjuder på ;)

jag behöver hjälp med en sak. det är så att jag vet inte om jag ska göra om min buddha eller inte.. mamma VET jag att hon vill behålla den vit, men jag själv vet inte... svart eller vit?


ska jag måla han svart? eller behålla han vit. hjälp

nu kurrar magen, ska gå å kolla hur det går för riset!
hade




tänk om

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska behålla den vit, lilla hjärtat ;)

2010-01-09 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0