6 januari

godkväll!
precis när jag la mig ner i sängen så hörde jag izabella vråla inne från hennes rum och albin skratta. jag förstod direkt vad som hade hänt!

martina - fes du albin?

izabella - albin fes i handen och tröck handen i iitt ansikte

HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
är han inte för skön? varför tror ni jag älskar den killen för?
vilken stjärna!

just nu ligger jag med en stor kopp te i handen och ska snart slå på någon bra film att somna till. mina händer är stelfrusna efter att ha åkt hem ifrån rebecca. det brännde i fingrarna när jag höll i motorvärmarsladden. SATANSKALLT DET ÄR NU ALLTSÅ! jag är glad att mamma åker iväg med bilen imorgon till jobbet så att den får tina av sig lite och att jag får lov att sitta fast här i skogen. men det är bra, jag vill inte ut i denna helveteskyla!
jag har verkligen längtat efter vintern. att få leka i snön, åka skidor, men det går ju definitivt inte nu i detta väder! jag kan inte kalla det vinter.
oj, nu dreggla jag på täcket
jag och becca har inte gjort så mycket... snackat, skrattat åt becca, lagat mat. en helt vanlig dag helt enkelt!
kvällens film blir: the shape of things. en komedi från 2003, bara att hoppas på att den är bra :)
ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0