5 januari

fyyyyyyyy va kallt det är i huset!
en propp, pråpp, (nu hur det stavas) gick i huset så att allt slutade fungera, kylskåpet, spisen, internet, och elementen!! jag tyckte det blev kallt på en gång bara dom la av. så nu sitter jag här och fryser. men mätt och belåten är jag iallafall :)
mamma bjöd på pannbiff, potatis och löksås, du är världens bästa kock mamma! (tänker inte säga det du vill att jag ska säga. det ska jag få med på film någongång så ska världen få höra) haha
idag blir det middag hemma hos pär och camilla ikväll. dom bjuder säkert på något jätte gott. efter de så ska jag nog hälsa på min vän rebecca. hon ringde för ett tag sen och hade tråkigt, så jag får väl lov att ställa upp då... ;)
nu ska jag fortsätta googla runt och söka jobb!
tips på bra jobbsajter? tell me

hare!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0