18 januari

hej alla glada!
just nu skulle man väl kunna säga att livet leker! är på glatt humör även om det fattas en liten sak..
har idag varit på kupolen med bella och amanda, köpte örhängen och kollade på en bh eller liknande som jag skulle ha till personalfesten imorgon. såklart hittade jag ingen men det sätter inte stop för mig heller. nejnej!
jag köpte mig ett par spetstrosor, klöpp sönder själva trosan, de som sitter mellan fram- och bakpartiet och VIPPS så hade jag en bh! allt gick bra hemma, allt passade. FÖRUTOM KLÄNNINGEN! vilken jävla skitklänning jag köpte för ett tag sen. köpte den långt före jul och har inte använt den än. den skänkes bort, billigt!
men iallafall. imorgon är det som jag sa personalfest. jag tror faktiskt att alla är lika taggade som jag! allt är fixat och klart. förfest, musik, dricka, härligt umgänge, allt förutom skor..... och skor är ju ganska bra nu det här halvåret, inte sant?
och inte har jag nå pengar så att jag kan köpa mig ett par heller. detta är ju skandal. hur ska det här sluta? jag kan ju inte gå dit med mina röda pumaskor eller mina vinteruggs. nej nej nej! då har jag inte jobbet kvar på onsdag!
haha.
vi får se hur det går. ska kolla igenom jennys skor hemma hos henne imorgon. sen skulle emma ta med sig ett par... hoppas att några passar!
jaja. nu ska jag gå å kolla på paradise hotel!
HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0